ОБЩИ УСЛОВИЯ
Тези Общи условия уреждат взаимоотношенията между ПРОДАВАЧИТЕ и ПОТРЕБИТЕЛИТЕ (клиентите), които ползват електронния магазин www.milenefashion.bg за покупка на стоки. С натискането на обект, картинка, линк /различен от този на Общите условия/ или бутон, разположен на уебсайта: www.milenefashion.bg cе счита, че Вие приемате или сте съгласни с описаните по долу Общи условия. Настоящите Общи условия са съобразени с изискванията на Закона за защита на потребителите /ЗЗП/, както и с другите нормативни актове, действащи в Република България.
ДЕФИНИЦИИ
“ПРОДАВАЧ” – търговец, който продава свои стоки чрез електронния магазин www.milenefashion.bg . ПРОДАВАЧЪТ е лицето, с което ПОТРЕБИТЕЛЯТ сключва договор за продажба от разстояние на конкретна стока (артикул) в ЕЛЕКТОРОННИЯ МАГАЗИН.
"Микена Фешън" ЕООД е е търговското дружество с ЕИК 204671116, ИН по ДДС 204671116, със седалище гр. София, Люлин 1
"Микена Фешън" ЕООД има пълните права едностранно да променя съдържанието на електронния магазин, както и начините на достъп до него.
“ПОТРЕБИТЕЛ” – дееспособно лице, което се е съгласило с настоящите Общи условия във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите чрез електронния магазин www.milenefashion.bg стоки.
"ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН/САЙТ” е Интернет сайта www.milenefashion.bg , който служи като виртуална платформа за предлагане на стоки, за продажба и за постигане на съгласие между ПРОДАВАЧ и ПОТРЕБИТЕЛ за покупко-продажба на конкретна стока (артикул).
“ПОРЪЧКА” е направената от ПОТРЕБИТЕЛ заявка за покупка на една или повече конкретни стоки (артикули) чрез електронния магазин www.milenefashion.bg . Поръчката може да бъде със статус “одобрена” – когато е окончателно потвърдена по телефон или e-mail от ПОТРЕБИТЕЛЯ.
“ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА” е сключеният от разстояние чрез настоящия електронен магазин договор за покупко-продажба на стока между ПРОДАВАЧ и ПОТРЕБИТЕЛ.
„ПРОДУКТ“ – всеки продукт, който е представен на този сайт
“КУРИЕР” е търговец, който физически доставя закупената стока до посочен от ПОТРЕБИТЕЛЯ адрес и работи при изискванията на Закона за пощенските услуги.
УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН
Използвайки сайта www.milenefashion.bg Вие се съгласявате да бъдете обвързани с условията, посочени тук („Условията“). Уверете се, че сте прочели и разбрали Условията, преди да направите своята поръчка.
Разглеждането на електронния магазин www.milenefashion.bg е напълно свободно и достъпно от всички точки на света.
Пазаруването от електронния магазин може да се извършва както със, така и без регистрация с парола и електронна поща /e-mail/ или име на получателя, имейл, телефон и адрес за доставка. Регистрирането е напълно безплатно и става като се попълни формата за регистрация. Регистрираният клиент има възможност да се ползва от всички услуги на магазина.
Потребителят трябва да посочи e-mail и парола, лични данни и адреси за доставка.
В електронния магазин www.milenefashion.bg на всяка стока е посочена цената, основните характеристики на стоката и допълнителна информация, целяща подпомагането на направата на информиран избор при покупката на продукта.
Всички посочени на сайта цени са в лева и с включен ДДС и не включват разходите за доставка.
"Микена Фешън "ЕООД си запазва правото да променя цените на продуктите според пазарните условия и промени от страна на доставчиците на фирмата, без предварително уведомяване.
Когато потребителя избере даден продукт и кликне върху снимката му влиза в страницата на продукта. На страницата с подробно описание на продукта стои бутон “Купи”. Натискането на този бутон записва избрания продукт във виртуална “пазарска кошница” на потребителя. Потребителят може да разглежда съдържанието на кошницата, да добавя нови продукти или да премахва тези, които не желае. За да се реализира поръчка е нужно въведения избор да се потвърди, като се достигне и натисне бутон „Потвърди“.
Запазваме си правото да променяме тези Условия, като версията на Условията, която ще се прилага за Вашата поръчка, ще бъде тази, която е публикувана на www.milenefashion.bg в момента, когато направите поръчката.
ПОРЪЧКА
За да се направи поръчка до електронния магазин www.milenefashion.bg, потребителят трябва да посочи:
- валиден адрес на своя електронна поща (e-mail);
- актуален и точно попълнен адрес за доставка на стоката и данни за фактуриране;
- актуални и вярно попълнени данни за контакт – две имена, телефон.
Поръчката се активира, т.е. заявява се до електронния магазин, чрез натискане на бутона „Потвърди”, който се появява след като първо е избран поне един продукт чрез бутона „Купи”и потребителя е преминал всички стъпки на поръчката.
При направена поръчка, Потребителят получава потвърждение на поръчката на посочения от него e-mail адрес, като в потвърждението се посочва номера на поръчката, датата и часа, когато е направена. Това все още не задължава Продавача да изпрати стоката на адреса за получаване.
В случай, че поръчаната стока (конкретен модел) не е в наличност, консултант уведомява потребителя. Ако потребителят не се съгласи поръчката да се отнесе за друга стока (аналогичен модел), поръчката може да бъде анулирана.
Поръчки в електронния магазин www.milenefashion.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
Поръчки, получени без коректно попълнени данни на Потребителя или липсващи такива, се анулират поради невъзможност да бъдат изпълнени.
Потребителят може да откаже направена поръчка, без да е необходимо да упоменава причини за отказа.
Отказ може да се направи по телефона или чрез електронно писмо (имейл) до посочения в сайта имейл: mf.milene.fashion@gmail.com, за да е валиден отказът, Потребителят трябва да предостави: двете си имена, с които е регистриран в сайта, потребителското си име в уебсайта, цената на поръчката, както и номера на направената поръчка.
ДОСТАВКА
След като в електронния магазин www.milenefashion.bg постъпи поръчка от Потребител, консултант на електронния магазин обработва Вашата поръчка.
С регистрирането на поръчката Вие разрешавате да се свържем с вас на посочения телефон за потвърждение на поръчката. Запазваме си правото да не изпратим Вашата поръчка без тя да бъде потвърдена по телефона.
Доставка се прави след потвърждение за успешно приета, обработена и одобрена поръчка.
Доставки не се извършват в Неделя и в официални празници.
Електронния магазин използва за доставки куриерска фирмa Еконт.
Пратки се изпращат само на територията на Република България.
Доставката се извършва до посочен от Потребителя адрес (независимо дали жилищен или служебен) или до офис на „Еконт“ в съответния град.
Цените за доставка са описани в раздел ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ
Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на куриера, да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, Продавачът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.
ПЛАЩАНЕ
Заплащането на поръчаната стока може да се извърши:
- с „наложен платеж” - плащане в брой на куриера при доставката;
При доставка, куриерът ще Ви предостави товарителница /“пощенски паричен превод“/, която е със статут на КАСОВ БОН.
ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. РЕКЛАМАЦИЯ
Потребителят има право на рекламация или връщане на закупена от електронния магазин www.milenefashion.bg, стока в рамките на 14 дни от получаване на стоката.
Отказ от договора може да се направи и пред куриера при доставяне на стоката, ако стоката е доставена след срока по причини, независещи от Потребителя и не се дължат на непреодолима сила.
При отказ от договора Потребителят е длъжен да върне закупената стока в ненарушен търговски вид и със запазен етикет.
Дрехата да не е носена, да е в запазен търговски вид с етикет, да не е обработвана с препарати, да е чиста и без миризми.
При отказ от договора, ако Потребителят е заплатил стоката, му се възстановява изцяло платената сума с наложен платеж в 14 дневен срок от получаването.
Суми не се възстановяват, докато Потребителят не върне стоката. Ако стоката не бъде върната в срок от 14 дни от получаване на стоката, отказът от договора не произвежда действие.
Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:
· производствени дефекти на стоката;
· констатирани липси на части от стоката;
· несъответствие с поръчания размер / изпратена в различен - размер и/или различен цвят от поръчания/
- изпратена е грешна стока, различна от поръчаната
· повреда на стоката при транспортирането
Рекламацията може да се предяви пред Продавача на посоченият имейл: mf.milene.fashion@gmail.com като едновременно с това Потребителят трябва да върне стоката в 14 дневен срок.
При рекламация Потребителят, може да избере замяна на конкретния артикул за същия, без дефекти или в друг размер, или връщане на стоката срещу възстановяване на платената цена. Консултант на електронния магазин може да предложи замяната на артикула със съвсем друг артикул при изравняване на цените – или Потребителят доплаща, ако другият артикул е по-скъп, или се предлагат два артикула за същата цена, или на Потребителя се възстановява разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Потребителя цена.
Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта, се осъществява при следните условия:
· Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, да не е обработвана с препарати, да не е гладена).
· Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
· Запазена оригинална опаковка и етикет
Връщането на стока, било при отказ от договора, било при рекламация, може да се направи по начина и на адресa посочени върху стоковата разписка, с която Потребителят е получил поръчката.
При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Потребителя и в двете посоки, освен ако замяната се е наложила по вина на електронния магазин.
Снимките са с илюстративна цел. Полагаме всички разумни усилия да покажем адекватно нашите продукти, включително техния състав и цветове. Цветът, който виждате, зависи от Вашата компютърна система и ние не можем да гарантираме, че Вашият компютър ще покаже вярно тези цветове.
В случай, че клиентът желае да замени или върне продукт, това може да стане с куриерска фирма „Еконт“.
Повече информация относно ЗЗП може да намерите на сайта на КЗП https://kzp.bg/zakoni-i-reglamenti
УСЛОВИЯ ЗА КОПИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ
Цялата информация, публикувана в уебсайта www.milenefashion.bg , е собственост на „Микена Фешън“ ЕООД, в т.ч. снимки и описания на артикули.
Електронният магазин дава право на собственици на други сайтове и потребители да публикуват връзки към онлайн магазин www.milenefashion.bg.
7.2. Забранява се копирането на текстове от www.milenefashion.bg и поставянето им в други уеб сайтове и онлайн магазини без писмено съгласие на „Микена Фешън“ ЕООД.
ОТГОВОРНОСТ
Отговорност за недостатъци на стоката, за изпълнение на договора за продажба от разстояние, както и за възстановяване на платени суми, носи Продавачът на стоката. Той е длъжен да предостави заедно със стоката и информация на хартиен носител, която да спомогне Потребителя при упражняване на правата му.
"Микена Фешън" ЕООД не носи каквато и да е пряка отговорност за изпълнението на договора за продажба от разстояние, освен когато има такива уговорки със съответния Продавач или когато се касае за връщане на стока и възстановяване на суми.
"Микена Фешън'ЕООД не носи каквато и да е отговорност пред трети лица, ако такова лице сметне, че публикувана на електронния магазин информация нарушава нечии авторски права или други права на интелектуалната собственост.
ОБРАТНА ВРЪЗКА
Всеки един Потребител може да осъществи обратна връзка с Продавача, за да поставя въпроси, да прави предложения и да получава информация. Освен по електронната поща на посочения имейл mf.milene.fashion@gmail.com, и на телефон 0895 927800.
Администраторът на уебсайта www.milenefashion.bg и съответно на полето за мнения и обсъждания, като в изпълнение на тази функция може да премахне всякакви нецензурни и обидни квалификации, нарушаващи морала и добрия тон.
Тези общи условия влизат в сила за всички ползватели на 14.03.2022 г.